Wstęp do scrapowania

W końcu udało mi się pobyć w pracowni podczas zajęć ze scrapbookingu. Tematem są właściwie kartki okolicznościowe wykonywane z użyciem technik scrapowych jako wstęp do głównego zagadnienia. Jakoś do tej pory za każdym razem kiedy odbywały się warsztaty byłam w drodze, na warsztatch zewnętrznych, na urlopie. W końcu miałam przyjemność je poobserwować.
Ponieważ papier nie do decoupage'u stanowi dla mnie tworzywo trudne, techniki scrapowe zawsze mnie zachwycają. Prostota pomysłów i moc efektu końcowego są powalające. Intuicja podpowiadała mi, że osoba prowadząca z takim doświadczeniem i po architekturze zasypie nas konstrukcyjnymi podpowiedziami i poradami. Tak też się stało, a na koniec dodatkowo uczestniczki otrzymały prezent niespodziankę. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych zajęć! Zapisywać się warto, bo niedługo przerwa w zajęciach z powodu urlopu macierzyńskiego :)







Komentarze

Popularne posty