Niebieski wieszak

Inspiracje z Hiszpanii prześladują mnie tak intensywnie, że mimo przeprowadzki i ogólnego zamieszania (prywatnie) ciągle ćwiczę w wolnych chwilach. Jako obiekt treningowy wybrałam małe formy - filiżanki, w zanadrzu mam ptaszki i motylki :). Malowanie dekoracyjne wciągnęło mnie na całego - podobają mi się struktury, które można wydobyć prostymi metodami i przestrzenność tego, co powstaje. Wkrótce mam zamiar zabrać się za duże formy - jak tylko dojadą. Nowe mieszkanie, które właśnie zagospodarowuję stanowi dodatkową motywację do pracy nad dekoracjami.
Kreatywnie.com Poznań



Komentarze

  1. Ciekawe,ładne takie inne deco.
    Urządzanie się na nowym gospodarstwie,
    daje masę możliwości wyżycia się m.i.
    w dekorowaniu. Jak ja to lubię.
    Teresa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten wieszaczek, taki inny, lekko przestrzenny :) a ja już nie mogę doczekać się kursu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wieszaczek,z czego są wykonane filiżanki, czy to tektura?

    OdpowiedzUsuń
  5. Filizanki sa z plyty MDF, wieszak tez.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty