Tra la la

Dzisiejszy dzień zacznę od przyklejenia sobie na czoło wyróżnień, które dostałam/-łyśmy od Asi :) - dzięki!



I żeby ktoś inny mógł poczuć się równie fajnie jak ja przekazuję je LLOOCE, która ostatnio wyjątkowo twórczo działa w branży pasmanteryjnej :).
Zastanawiam się przy okazji - na ile jestem twórcza, a na ile chłonę tony inspiracji, które mnie otaczają. Najczęściej kiedy wpadam zupełnie sama na jakiś pomysł i puchnę z dumy, odkrywam po chwili, ze wcale nie był nowatorski, bo już gdzieś sobie lata po świecie :).
Kreatywnie.com Poznań

Komentarze

  1. Dziękuję za wyróżnienie! Rozbawiła mnie branża - pasmanteryjna:):)
    Zgadzam się z Twoją opinią na temat "twórczości". Każdy z nas coś chłonie, czymś się inspiruje i tak jest w literaturze, filmie, malarstwie... a co dopiero w rękodzielnictwie. Wymyślić coś unikatowego to rzadkość!
    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gartuluję wyróżnień! Ja właśnie mam to samo- z tym nowatorskim podejściem. Czasami faktycznie inspiruję się czyimiś pracami, bo serwetki mam takie same czy papier. Ale innym razem jestem zawiedziona, że pomysł miał być tylko mój, a ktoś inny już dawno coś takiego stworzył.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty