Ciepły puls

Urlopuję się, co wcale mi nie przeszkadza spędzać czas nad nowym projektem warsztatów. W oderwaniu od codziennych administracyjnych obowiązków w końcu miałam chwilę, żeby przysiąść nad sztulpami. W Niemczech mówią o nich słodko "ocieplacze na puls", spotkałam się też z określeniem mitenki, ale wolę chyba po prostu "rękawki". Inaczej niż w rękawiczkach, można w nich chodzić cały rok - nawet w chłodne letnie wieczory.
Dla mnie rękawki to super okazja do nauki filcowania na tkaninie, tym razem na bawełnie. Użyłam zwykłej farbowanej gazy, która już wkrótce pojawi się u nas w sprzedaży. Jako baza do filcowania nuno okazała się idealna - nadaje fason i zapobiega odkształceniom podczas noszenia, a filcuje się niezmiernie łatwo. Instrukcja wykonania rękawków pojawi się w kolejnym majowym Magazynie Kreatywnie.com, a na warsztaty będzie można zapisać się w sezonie jesiennym.
Ze studia fotograficznego w Caaschwitz donosi poznański reporter Kreatywnie.com :)



Komentarze

  1. nie widziałam dotychczas takich filcowych, wyglądają pięknie i ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. hm, zaintrygował mnie ten pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty