MOK w Gnieźnie

Wczoraj uczestniczyłyśmy z Natalią w wyjątkowym święcie - zakończeniu roku twórczego młodych artystów MOK w Gnieźnie. Ponieważ niedługo wakacje, a całkiem niedawno był też dzień dziecka była też nagroda ... w postaci naszych warsztatów z filcowania kulek. Przyznam się, że dla mnie było to zlecenie wyjątkowe, bo sentymentalne. Podobne warsztaty prowadziłam tam kilka lat temu na początku swojej działalności. Z reguły nie prowadzę zajęć dla więcej niż 10 osób, dlatego 25 sześciolatków było dla mnie wyzwaniem. Wezwałam posiłki - Natalia bardzo mi pomogła. Nasze zajęcia poprzedził występ zespołu tanecznego - imponujące umiejętności!
Poniżej mała relacja z wernisażu, zajęć z kulek i filcowanych kwiatów dla dorosłych.
Kreatywnie.com Poznań










Komentarze

  1. To było faktycznie niesamowite wyzwanie!:) Jesteś Dorotko niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też gratuluję pomysłu, pracy z dziecmi- propagowaniu techniki filcowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! a jam mam tremę przed dwójką słuchaczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy robicie ,często do Was zaglądam i jestem pod wrażeniem wiecej takich ludzi a nasze dzieci nie będą siedziały przed komputerem Pozdrawiam i zapraszam do siebie MONIA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty