Pudel na salonach







Mimo,że pogoda w kratkę, sezon na robótki ręczne powoli mija. Ochotę na malowanie wypiera ochota na smażenie się na plaży :) Jednak w naszych pracowniach jest trochę inaczej...Ponieważ latem zapisów na warsztaty jest mniej, mamy więcej czasu na tworzenie. Od jakiegoś tygodnia siedzę w pracowni i nadrabiam zaległości :)
Jednym z tematów do poruszenia było hiszpańskie malowanie. Bardzo spodobała mi się ta technika,ale nie miałam jakoś na nią pomysłów i zawsze odkładałam to na później. Tym razem się zawziełam i stworzyłam pudla w oprawie z papieru Mache. Zdobienie wykonałam stosując pasty srtukturalne Sabiatta i Liscia,technikę serwetkową oraz cieniowania. Miłego oglądania :)
Kreatywnie.com,Gdynia

Komentarze

  1. Siostra - siedze wlasnie na lotnisku we Frankfurcie i szczeka mi opadla ... :) !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty