środa, 20 października 2010

Bombka - mariaż scrapów z decoupage

Pozostał mi do dopracowania ostatni projekt na warsztaty świąteczne. Koniecznie chciałam wykorzystać techniki malowania dekoracyjnego na płycie MDF, do tego szablony, papier ornamentowy, papier do scrapów, konturówki, taśmę dwustronną i brokaty ... Uff, chyba się udało. Teraz pozostaje doskonalenie projektu. Jakoś ze scrapbookingiem mi nie po drodze, trochę się czuję bezradna wobec mnogości materiałów. Jednak pożeniony z decoupage powoli zaczyna do mnie przemawiać. Przestrzenność (anioł jest na gąbce do 3D) dodaje lekkości. Trudno tu też do końca mówić o decoupage, ale nie o nazewnictwo chodzi. Mam przed sobą twórczy weekend ...
Kreatywnie.com Poznań

3 komentarze:

  1. Wciąż szukasz, eksperymentujesz wychodzi wspaniale, aż zazdroszczę.
    Całuski ślę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to muszę zobaczyć, jutro!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście scrapbooking ma wiele twarzy i odmian, fantastycznie współgra z decou, dlatego go bardzo lubię i bardzo podoba mi się w Twoim wydaniu:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Pin It button on image hover