Podglądamy święta

Rychło w czas czyli mniej więcej półtora roku po instruktorskim szkoleniu z bombek wg Decomanii przetworzyłam ten projekt na tyle, żeby wykorzystać go na własnych warsztatach. Podczas przygotowań do wczorajszego pokazu wpadło mi do głowy kilka pomysłów. Do tego wykorzystałam niecnie moje zaprzyjaźnione testerki i dzięki wczorajszemu spotkaniu wyszło kilka nowych, zaskakujących i innowacyjnych metod. Niestety uczestnicy kompletnie nie dopisali i jedyny w tym roku warsztat świeci pustkami. A mnie te bombki zachwycają jak prawie żadne.
Poniżej kilka impresji z wczorajszego spotkania.
Kreatywnie.com Poznań





Komentarze

  1. Fajnie to wyszło - i szkoda że tę warsztaty nie udały się - to niech żałują ze nie przyszły

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatecznie siedzialysmy sobie we dwie - ja i klientka, dzieki czemu mialam okazje zrobic sobie kolejna bombke :).
    D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty