Pisanki

Jak zwykle w przygotowanie prototypów na warsztaty wielkanocne każda z nas miała swój duży wkład. Co roku proponujemy na warsztatach kilka różnych przedmiotów i technik. Przy okazji wkręcam się powoli w nową dla mnie ofertę i testujemy zawzięcie Ideę. Mam już kilka faworytów, spodobał nam się lakier szklący.
Moje projekty pisankowe jak zwykle trochę na skróty - bez lakierowania :). Pierwsza to pisanka crackle, która choć wykorzystuje wszystkim znane techniki to jednak wnosi coś świeżego. Najbardziej podoba mi się możliwość samodzielnie wykonanej przekładki, co daje trochę niezależności jeśli chodzi o dostepność i rozmiary. No i perełki z nowych konturówek - dla mnie "kropka nad i" :).







Druga to pisanka sospeso - niestety nie sprawdzi się na warsztatch. Głównie ze względu na detale, nie chciałabym stać nad kursantkami z apteczką i opatrywać poparzonych paluszków :). Za to opis wykonania tej pisanki znajdzie się w Magazynie Hobbystycznym. Mam nadzieję, że zdjęcie obrazuje wypukłości.





Kreatywnie.com Poznań

Komentarze

  1. Ale to piękne... Cudowne są te pisanki, sama chętnie bym takie zrobiła (gdybym umiała ;) ). Szkoda tylko, że tak szybko pojawiają się klimaty świąteczne. Ledwo minęły jedne święta, a już zbliżają się następne. Wręcz namacalnie czuć jak szybko płynie czas...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to juz jest w naszej "branzy" - swieta przygotowuje latem, na wielkanoc wbrew pozorom mam malo czasu - od stycznia. Troche tak jak z zimowa kolekcja 2012 przygotowywana w styczniu 2011 :).
    D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty