Urządź swoje "M" - nowe warsztaty

Pracując "w tej branży" powinnam pewnie mieć dużą lekkość w urządzaniu wnętrz. Tymczasem w moim odbiorze jest to dar, którego mi brak i każdy pomysł rodzi się w bólach i udręce. Myślę też, że podstawą w jakimkolwiek planowaniu remontu czy choćby malowania ścian jest wiedza, której mi po prostu brakuje. Pomysł zorganizowania u nas warsztatu z zakresu urządzania wnętrz od razu mi się spodobał, mam nadzieję, że uda mi się zgrać terminy i wziąć w nim udział. Zajęcia prowadzi Pani architekt, zakres informacji jest naprawdę imponujący. Kilka godzin intensywnej pracy, najpotrzebniejsza wiedza w pigułce, kolaż jako podstawa planowania prac i można ruszać na zakupy ... :). Poniżej kilka impresji z pierwszego spotkania - praca wre, efekty do pozazdroszczenia.

Kreatywnie.com Poznań





Komentarze

Popularne posty