Niespodzianka na pokazie

Podczas dni otwartych staram się planować spotkanie z gościem, który otwiera przed uczestnikami tajniki swojego rękodzielniczego warsztatu. Losy ostatniego spotkania ważyły się do ostatniej chwili i pomyślałam, że zamiast szukać daleko powinnam pokazać wam prace i techniki, którymi zajmuje się współpracująca z nami Asia. Jakiś czas temu była na szkoleniu z sospeso u samej Monic'i Allegro (autorki techniki). Dziś po przyjeździe do pracowni zobaczyłam prace przygotowane na jutrzejszy pokaz i oniemiałam - szczerze mówiąc to chyba najładniejsze prace świąteczne, które widziałam. Szczerze podziwiam za wytrwałość, a jak to zrobić można zobaczyć już jutro biorąc udział w naszym dniu otwartym. 
Zapraszamy! Koniecznie przynieście swoje prace.
Z Poznania pozdrawia Was Kreatywnie.com

Autorką prac i zdjęć jest Joanna Trojanowicz. Wszelkie prawa zastrzeżone.



Komentarze

  1. Jak Asia coś wykona to klękajcie narody - obojętnie w jakiej technice... gdybym miała bliżej to na pewno bym przyszła.

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie, ja chce to na własne oczy zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty