Drewniane imitacje

Jakiś czas temu prowadziłam pierwsze w naszej pracowni zajęcia o imitacji kory brzozy. Okazało się, że nie takie to proste, jak mi się wydawało. Warsztat zawiera elementy malowania dekoracyjnego, gdzie przydaje się niewielka wprawa w nakładanu kolorów i chyba to właśnie sprawiło najwięcej trudności. Obserwując zmagania uczestników postanowiłam wprowadzić niewielkie zmiany do programu, które co nieco ułatwią. Przede wszystkim większy przedmiot, większą formatkę, szablony i cieniowanie monochromatyczne. Zrobiłam kolejny prototyp, niedługo powstanie też wersja w mocniejszych odcieniach dla tych, którzy lubią kolory.  Zastanawiam się ciągle nad 3D, nie chcę przesadzić z ilością "atrakcji", ale może chociaż formatki z tektury i guziczki? Mam tendencję do minimalizmu, z czym ciągle walczę :). Nowe warsztaty pojawią się od lutego.
Z pracowni w Drzeniowie pozdrawia Was Kreatywnie.com



Komentarze

Popularne posty