Kurs certyfikowany II stopnia

Ferie zimowe właśnie mijają, a z nimi skończył się nasz pierwszy w Poznaniu kurs certyfikowany decoupage. Kiedy pisałam program tych zajęć nie wiedziałam jak zostaną przyjęte zaplanowane zagadnienia. Obawiałam się, że dla wielu z Was mogą być zbyt proste, nie chciałam się też powtarzać. Okazało się, że każdy dzień był wyzwaniem, twórczym zmaganiem z własnym "nie umiem", doskonaleniem i satysfakcją. Uczestniczki stworzyły świetną atmosferę, myślę, że wszystkie poczułyśmy się jak u siebie :). Każdy wyniósł z tych zajęć coś dla siebie - wiedzę, oswojenie z materiałami, po które nie miało się odwagi sięgnąć samemu, ułatwiające praktyczne wskazówki techniczne i najważniejsze - świetnie spędzone ferie! :) Prace egzaminacyjne mnie zachwyciły i każda zasługuje na wyróżnienie w swojej kategorii. Zaczęłam zastanawiać się nad programem III stopnia :).
Z pracowni w Poznaniu pozdrawia Was Kreatywnie.com



Komentarze

Popularne posty