Wakacyjne warsztaty z Kreatywnie.com


W Kreatywnie nie ma sezonu ogórkowego. Latem przygotowuję zimę, wiosną pracuję nad wakacjami :).
Przygotowałam dla Was wiele nowości warsztatowo-wyjazdowych i nie tylko.
W lipcu - już 22.07 planuję kurs certyfikowany obejmujący 30 godzin i 8 jednostek warsztatowych. Choć to trudna i wymagająca forma zajęć jest ona dla mnie jako wykładowcy bardziej niż satysfakcjonująca. Tylko na tym kursie mam możliwość omówić pewne temty wyczerpująco i z wielu perspektyw. Dlatego prace, które powstają na egzaminie zawsze tak bardzo mi się podobają.
W sierpniu mamy w planie jeden weekendowy kurs wyjazdowy i jeden stacjonarny. W Bolechówku popracujemy nad czterema projektami:
- nowe pittorico i transfer
- efekt kornika i wosku
- efekt cementu i gumy, malowanie szpachlą
- efekt szronu
mam również nadzieję, że starczy czasu na jakieś niespodzianki, które są niemal tradycją na zajęciach wyjazdowych.
















W Poznaniu czeka na Was program pakietowy składający się z 5 zagadnień. Od piątku do niedzieli popracujemy w przyjemnej, bo naturalnie chłodnej latem pracowni na Czesława 12.
Serdecznie Was zapraszam!
Dorota, Kreatywnie.com



Komentarze

Popularne posty