WIĘCEJ RĘKODZIEŁA - witamy MoonSun Craft!

Wiele osób uznaje za oczywiste, że w sklepie z rękodziełem zakupi kartki okolicznościowe. U nas zawsze był malutki wybór - głównie pergaminowe. Żałowałam, ale nie miałam pomysłu na ich uzupełnienie, a produkty z giełdy kwiatowej mnie nie interesowały. Aż pojawił się projekt WIĘCEJ RĘKODZIEŁA i przez zupełny przypadek lub właśnie nie przypadek spotkałyśmy się z MoonSun Craft.
Podczas ustawiania prac na półeczce sprzedał się pierwszy album, a później przyszło kolejne zamówienie. Zupełnie mnie to nie dziwi - prace MoonSun Craft wyróżniają się i żyją własnym życiem :) - schowki, ruchome zagadkowe niespodzianki w środku i mnóstwo miejsca na spersonalizowane dodatki i pamiątki. Naprawdę bardzo, bardzo ciekawe.
A kartki ... w końcu mamy ich wybór, również zupełnie nietypowych. Poniżej moja ulubiona :).
Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia półeczki MoonSun Craft przy ul. św. Czesława 12 w Poznaniu.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty