WIĘCEJ RĘKODZIEŁA - witamy Panią Sabinkę

Mimo przeprowadzki nasz projekt WIĘCEJ RĘKODZIEŁA nabiera rumieńców. Pojawiła się kolejna gościnna półeczka - tym razem prace Pani Sabinki.
Zastanawiałam się ostatnio nad tym gdzie w Poznaniu można kupić ręcznie wykonane prezenty dobrej jakości. Nie gotowce z giełdy florystycznej, tylko prawdziwe rękodzieło ... I wiecie, że nie wiem? Może dlatego, że mam je u siebie i mogę po zawsze sięgnąć lub zrobić coś sama. Dało mi to jednak do myślenia, po prostu mało jest takich miejsc.
Tym bardziej wierzę, że nasza nowa lokalizacja przy ul. Zelanda 4/2 z wszystkimi naszymi gościnnymi półeczkami zda egzamin. Jest łatwo dostępna i mam nadzieję, że niedługo stanie się równie rozpoznawalna jak dawniej Poplińskich ... :)

O Pani Sabince słów kilka - dzięki niej słowo "szycie" nabiera nowej jakości. Tworzy niezwykle starannie wykonane lale (dla małych i dużych wielbicielek :) i inne nawet bardzo praktyczne przedmioty w technice patchworkowej, które łatwo rozpoznać po doborze tkanin i kolorów. Małe dzieła sztuki ... Koniecznie przyjdźcie, dotknijcie, sprawdźcie - od 28.10 półeczka Pani Sabinki wędruje z nami na Zeylanda 4/2 ...
Pozdrawiam Was serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com





Komentarze

  1. Prace Sabiny uwielbiam, odkąd miała okazję pierwszy raz je pomacać.. Cudne, dokładne, precyzyjnie odszyte, wszystko z sercem wykonane.. Sama mam od Sabinki cudnego misia, który siedzi w kuchni na honorowym miejscu, z którego obserwuje cały dom :) Ciszę się, że w kreatywnie znalazło się miejsce dla tych cudnych prac :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty