niedziela, 8 czerwca 2014

Zatańcz ze mną...

Bardzo lubię oglądać konkursy taneczne. Te emocje, które towarzyszą tancerzom... coś wspaniałego. Nawet kiedyś (jeszcze przed ślubem) zaliczyłam kurs tańca ale chyba lepiej zostanę przy podziwianiu innych :)

Tak więc, kiedy wpadł mi w ręce ten papier nie zastanawiałam się długo - będzie obraz! Łatwo nie było, bo tło papieru nie było jednolite a zależało mi na tym aby rozszerzyć je na resztę obrazu. W ruch poszła pasta strukturalna, trzy kolory farby i różnego rodzaju pędzle. Wyszło chyba całkiem nie najgorzej :)

Teraz często na niego spoglądam i myślę sobie: "Fajnie byłoby choć raz tak zatańczyć".






Ze sklepu Kreatywnie.com wykorzystałam następujące produkty:

- ramka drewniana
- papier klasyczny do decoupage
- pasta strukturalna
- klej do decoupage

lakier wodny matowy


- farby akrylowe Idea



Wszystkie materiały dostępne są w sklepie stacjonarnym Kreatywnie.com, ul. Zeylanda 4/2 12, 60-808 Poznań, tel. 61 833 43 53 . Zapraszam.


Pozdrawiam gorąco :)
Marta

http://decofantazja.blogspot.com



3 komentarze:

  1. Tło wyszło doskonałe z daleka i z bliska widać grę świateł i postacie w centrum. Bardzo mi się podoba, choć taniec zdecydowanie podziwiam z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, namachałam się tymi pędzlami, ale opłaciło się. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. piękny i romantyczny obraz Ci "wyszedł" :)) baaardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń

Pin It button on image hover