Miało być prosto ... technika serwetkowa dla początkujących



Mój kurs decoupage dla początkujących prowadziłam od 2005 roku. Niezmienny program, czasami tylko dostosowany do przedmiotów, które czekały na uczestników.
Klasyka gatunku podobnie jak cieniowania pittorico.
Nieskromnie powiem, że w tych warsztatach wzięło udział tysiące osób (kiedyś policzyłam :) i dla wielu z nich to było odkrycie nowej pasji, którą kontynuują do dziś.
Program był kopiowany na wszystkie możliwe sposoby przez nowo powstające pracownie, a zdjęcia zrobione na naszym stole warsztatowym stały się ilustracją możliwości nowych instruktorów :) - chyba powinnam uznać to za komplement.
Czas na zmiany.
Zastanawiałam się nad tym jakie są początki pasjonatów, którzy właśnie teraz odkrywają decoupage. Jakże proste! Setki instrukcji bezpłatnych w internecie! :)
Mimo to trudno przebić się przez trudne nazwy preparatów i setki niesprawdzonych produktów. Teraz problemem jest nadmiar! :)
Przygotowałam dla Was nowy program z podstawowymi technikami decoupage w wydaniu nieoczywistym ... :). Spękania, transfery lawendowe i technika cukrowa. Każda z tych technik wiąże się dla mnie z daleką podróżą i mam do nich duży sentyment. Czy można pokazać je w nowy sposób? Mam nadzieję, że mi się udało. Trzy przedmioty, trzy jednostki warsztatowe, jeden dzień.
Wyposażeni w taką wiedzę i przekrój technik po około 8 godzinach, które miną jak kilka minut będziecie w stanie podejmować pierwsze decyzje dotyczące zakupów preparatów, kompozycji i doboru przedmiotów. Mam też szczerą nadzieję, że będziecie po prostu cieszyć się nowo nabytą wiedzą i wykorzystywać ją z przyjemnością.
Na warsztaty można zapisać się na stronie: http://www.kreatywnie.com/?t=page&s=1&d=2

Pozdrawiam Was serdecznie
Dorota

Komentarze

Popularne posty