Od pudełka do projektu

Nie jest tajemnicą, że od dość długiego czasu jak by to nazwać ... "układam sobie życie na nowo" :). Wiąże się to z niezliczoną ilością zmian i przeorganizowaniem właściwie każdego składnika procesu, który składa się na naszą codzienność. Podnieść się po tak spektakularnym upadku nie było łatwo, ale czas pozwala na znalezienie właściwego dystansu do tego co obiektywne.
Na pewno wiele da się zrobić lepiej, kulturalniej, szybciej lub właśnie wolniej. Mi potrzebne było poczucie, że robię coś w zgodzie ze sobą.
Cała ta powyższa wypowiedź jest niczym innym jak usprawiedliwieniem powodu mojej twórczej niemocy ostatnich miesięcy.
W końcu rozgościłam się w nowej pracowni, synek urósł na tyle, że potrafi malować obok mnie. Skoro przestałam się spieszyć, szamotać i pewne sprawy można uznać za poukładane pozostało mi skupić się na tym, co jakoś tam mi wychodzi :).
Poniżej efekt spotkania z Beatą Wośkowiak - niedawno zaprezentowała u nas dwa nowe projekty warsztatowe, mające swoje źródło w mixmediowym Pentarcie. Od inspiracji do realizacji - mam nadzieję, że jednak nie odwzorowałam tego co zobaczyłam na warsztatach, a potraktowałam to jako pracę na temat.
Nowy warsztat już w styczniu: http://www.kreatywnie.com/?t=page&s=1&d=301
Pozdrawiam Was serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com

Od materiałów do efektu końcowego, czekam na lepsze światło :) ...





Komentarze

Popularne posty