Perłowa żywica na pisance, DIY, tutorial

Jeśli już jestem przy temacie reliefów, to chciałam Wam pokazać jak powstają wypukłości z najnowszej żywicy Pentartu - perłowej. Jest to jeden z niewielu produktów o tak dużej elastyczności, który można zastosować w ciągu zaledwie godziny. W pracy z żywicami używam zestawów jednorazowych zamiast dołączonych miarek. Jest to papierowy kubeczek, łyżeczka plastikowa i patyczek do mieszania. Odmierzam łyżeczki preparatu A i B za każdym razem oczyszczając wszystko patyczkiem. Dzięki temu mam pewność, że mam proporcję 1:1. Mieszam i wlewam ostrożnie bursztynowy płyn do foremki. Po około 40 minutach można ostrożnie wyjąć relief. Jest jak z gumy i za pomocą zwykłego kleju typu wikolowego można przykleić go do styropianowego jaja.
Jeśli chodzi o farby, które idealnie pokryją żywicę to kredowe nie mają sobie równych. Użyłam kolorów: leigrijs, misty taupe i off white. Techniki malarskie mają za zadanie nadać strukturę, którą później wybielę, więcej o nich na warsztacie o farbach kredowych.

Pozdrawiam Was serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com









Komentarze

Popularne posty