Mój sposób klejenia na żelazko, DIY, tutorial

Po co właściwie jest to klejenie na żelazko? Żeby było wygodniej!
Czasami mam do przyklejenia całą serwetkę, np. chciałabym okleić całą tacę. Zdarza się, że oklejam nietypowy kształt - np. serduszko, w filmie poniżej całe jajo. Sięgam wtedy po żelazko.
Często czytam - przyklejanie na żelazko jest bez sensu, bo serwetka wstaje podczas lakierowania. To może być opinia tylko tych osób, które coś tam przeczytały, ale nie do końca i szybko pobiegły próbować. Sama tak mam. Entuzjazm mnie rozpiera, kiedy zabieram się za malowanie. Prasowanie to połowa sukcesu.
Kto dotrwał do najważniejszego?
Uprzedzając pytania o to jak pomalowałam jajo - omówię tą technikę w osobnym materiale :).

Pozdrawiam Was serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com


Komentarze

  1. Na tak małą powierzchnię szkoda czasu na żelazko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło oczywiście o zasadę :). Malutkie jajo - malutkie żelazko :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty