Drugie życie serwetki, DIY, tutorial

Jak to jest zrobione ...? Miałam na czole wielki znak zapytania, kiedy oglądałam piekny zegar Gabi Sólyom z reliefami i techniką postarzania cukrem. Jego tajemnicą było doskonale zbudowane tło.
Nie trzeba wielu preparatów, żeby pobawić się tłem do przyklejania motywów.
Gabi przypomniała mi jak dawno temu odkryłam drugą warstwę serwetki i wykorzystałam ją w kompozycji z papierem klasycznym. Niektóre motywy, zwłaszcza ornamentowe, o wyraźnych kolorach - bordowe, czarne, granatowe przesiąkają podczas drukowania i w ten sposób pod właściwą warstwą serwetki tworzy się druga, o wiele bardziej subtelna i nieoczywista. Przyklejona w całości lub fragmentarycznie tworzy coś na kształt delikatnego stempla lub szablonu. Wytarta, subtelna kolorystyka świetnie nadaje się jako baza do dalszej kompozycji i połączenia z papierem klasycznym.
Pozdrawiam Was serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com



Komentarze

Popularne posty