Szachy, cieniowania monochromatyczne akrylami, DIY, tutorial

Kiedy ostatni raz widziałam mojego dziadka popatrzył na mnie jakbym właśnie wróciła z piaskownicy i powiedział "dzieciaku, gdzie cię tak długo nie było"?
"W pracy byłam dziadku, trochę się uczyłam i urodziłam ci prawnuka", "Aha" - odpowiedział i wrócił myślami do swoich spraw.
Pomyślałam ostatnio, że zauważył coś, co mi umknęło. Mnie.
No właśnie. Gdzie mnie tak długo nie było? :). Nawiedza mnie ostatnio bardzo budujące wrażenie zwrotu na właściwe tory, decyzyjności i odwagi. Nabrałam ponownie przekonania, że jeśli czegoś bardzo chcę nie istnieje dla mnie "nie umiem". A nawet jeśli, to tylko na krótko.
Jedną z rzeczy, których nauczył mnie dziadek było czytanie. Tak długo wdrapywałam się na jego kolana zasłonięte wielką gazetą, aż przyniósł stary elementarz i powiedział "czytaj sama". Czy to nie jest początek wszystkiego?
A Ciebie czego nauczył dziadek? Może gry w szachy, albo wiązania sznurówek?
Poniżej mój kolejny film o cieniowaniach, tym razem trudniejsze - farba akrylowa bez żadnych wspomagaczy. Miłego oglądania. Daj znać jeśli udało Ci się go wykorzystać.
Pozdrawiam Cię serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com






Komentarze

Popularne posty