Pudełko z imieniem, coś dla zupełnie początkujących

Jak to jest kiedy zaczynasz? Szukasz jak najwięcej informacji, chodzisz na warsztaty i Twoje pierwsze dokonania są doskonałe? Czy też uczysz się na błędach w domowym zaciszu bez żalu wyrzucając to co nie nadaje się do pokazania? Podchodzisz z pokorą i lubisz konstruktywne rady czy z bezkrytycznym samozachwytem poklepujesz się po ramieniu?
Bez względu na Twój styl nauki, początki bywają trudne.
Z instrukcjami bardzo często jest tak, że spotkasz w nich "musisz", "tak nie rób", "należy". Ja mam dla Ciebie "możesz". Zadbam, żeby Ci się udało.
Wiesz czym różnią się moje warsztaty stacjonarne od innych? Tym, że masz wolność wyboru. Oczywiście, że trzymamy się rzemiosła i programu, ale to Ty decydujesz o środkach wyrazu, kolorach, motywach. Jeśli więc nie pasuje Ci kolor zielony, wybierzesz fioletowy, a ja pomogę Ci go dopasować do koncepcji.
W podobny sposób potraktuj poniższą inspirację. Dobierz kolory, które lubisz i próbuj jeśli Ci się spodobało. Podobnych pudełek powstało tysiące, ale to będzie wyjątkowe - z imieniem dla wybranej osoby. Na prezent lub jako opakowanie - zdążysz je zrobić przed świętami.
Miłego oglądania i koniecznie napisz czy podoba Ci się bohater drugiego planu, który prawie napił się bejcy :).
Pozdrawiam Cię serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com




Do filmu użyłam:

Komentarze

Popularne posty