Siedzący anioł Powertex

Konstrukcja postaci powertex wcale nie musi być trudna i związana z użyciem drutu. Podczas moich ostatnich warsztatów instruktorskich poznałam sposób na "syrenkę" postać, którą można posadzić.
Nigdy nie ukrywałam, że postacie są dla mnie zbyt dosłowne i ich konstruowanie nie przychodzi mi zbyt łatwo. Dlatego poprosiłam moją mentorkę Anię, żeby zmusiła mnie do tego, zmobilizowała i namówiła wszelkimi znanymi sposobami.
Kiedy zobaczyłam jej projekt, rzuciłam się do pracy z zapałem. Okazało się, że z pozoru banalny temat można pokazać twórczo i inaczej. Jej anioł był po prostu doskonały.
Dziś pokazuję Ci jak można wykonać postać siedzącą.
Tym razem użyję innego koloru niż biały.
Na co zwrócić uwagę.
Postaraj się zwilżyć gips przed malowaniem. Zdecydowanie lepiej łączy się wtedy z powertex.
Nie dotykaj główki, kiedy jest jeszcze lepka - utwardzacz powertex niezbyt chętnie trzyma się powierzchni i potrafi złazić płatami, a potem pozostaje tylko łatanie :).
Jeśli chcesz żeby główka była matowa - dodaj piasku do płynu powertex.
Tkaniny nasączaj naprawdę dokładnie.
Osobiście nie przepadam za konstrukcją skrzydeł skierowanych do dołu, więc moje zawsze podnoszę do góry.
Kolorowanie najlepiej wykonać na drugi dzień, kiedy postać jest już utwardzona.
Miłego oglądania i koniecznie daj znać czy film jest dla Ciebie przydatny.
Pozdrawiam Cię serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com



Potrzebne będą:
Główka powertex - jest ich kilkanaście do wyboru
Szaroniebieski utwardzacz powertex
Mięki drut aluminiowy do stworzenia konstrukcji
Paperdecoration jak materiał na skrzydła

Farby kredowe:
Farba Kredowa Fleur - Instambul Interior
Farba Kredowa Fleur - Cape Town Blue
Farba Kredowa Fleur - Titanium White


Do tego potrzebujesz tkaniny.

Komentarze

Popularne posty