Dzień babci i dziadka - portret wnuków w nietypowej oprawie

Dzień babci i dziadka już wkrótce. Postanowiłam przygotować się do niego z wyprzedzeniem, a dzięki mojej grupie inspiracyjnej na facebooku (https://www.facebook.com/groups/432927843773632) wyszło jeszcze szybciej :).
Zmobilizowałam się do realizacji niezwykłego dla mnie portretu wnuków. Jeszcze do niedawna podziwiałam je na Pintereście, dlaczego więc nie spróbować własnych sił, mając pod ręką wszystkie możliwe materiały?
Gdybym miała powtórzyć ten projekt, z pewnością wybrałabym klej na gorąco do mocowania zdjęć. Byłoby o wiele szybciej. Natomiast pasta heavy body jest niezawodna do montażu pozostałych elementów, a zwłaszcza kulek i kwiatów.
Bardzo przyjemnie maluje się rozwodnioną farbą, kiedy masz do dyspozycji strukturę. Spryskiwacz do kwiatów doskonale sprawdził się jako źródło wody :).
Skrzydła, które wykorzystałam pochodzą ze stempla z motylami, ale marzy mi się jeszcze wersja "anielska". Gdyby więc wpadł Ci w oko stempel ze skrzydłami anioła - daj znać :)!.
Mam nadzieję, że inspiracja Ci się spodoba.
Pozdrawiam Cię serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com





Potrzebne będą:
Domki:

Biały podkład akrylowy:

Foremka:

Pasta modelarska lekka:

Zestaw szpatułek:

Papier ryżowy:

Klej do decoupage:

Farby mineralne fleur – Lucy in the sky, Yellow ochre:

Pasta heavy body gel:

Róże:

Kulki:

Patyna bister:

Papier mineralny stone:

Pędzel standarino:

Komentarze

Popularne posty