Shadow box

W czasach, kiedy większość zdjęć przechowujemy w telefonie postanowiłam kilka z nich wydrukować, uwiecznić i uatrakcyjnić tworząc pamiątki - portrety. Kolejna edycja indywidualnej pamiątki ze zdjęciem to pudełko - shadow box. Jest to praca pełna wspomnień i skojarzeń, projekt tematyczny. Planowałam go od bardzo dawna i zbierałam materiały przez ponad rok, próbując stworzyć coś o mojej babci.
Konstrukcja shadow boxu polega na wybraniu tematu i stworzeniu wielowymiarowej pracy w oparciu o różne materiały. Moim wyborem była moja babcia - stąd zdjęcie w ramce, szycie i kwiaty - ponieważ głównie z tym mi się kojarzy. Możesz użyć różnych papierów, wycinków z gazet (nie udało mi się znaleźć starej Burdy z wykrojami - a taki był plan :). Warto sięgnąć po stemple, szablony, transfery, struktury, wyciski i patyny. Ważne, żeby wszystko spiąć w jedną ideę, wspólny mianownik. Przykładem może być podróż, urodziny, dzień mamy lub hobby.
Mam nadzieję, że film Ci się spodoba. Miłego oglądania.
Dorota z Kreatywnie.com


Potrzebne będą:
Pudełko drewniane domek:

Farby kredowe:

Papier stone:

Pasta modelarska light:

Masa do foremek silikonowych:

Patyna bister:

Heavy body gel:

Bitum:

Papier ryżowy:

Stemple i Foremki:

Pędzel standarino:

Komentarze

Popularne posty