Unboxing

Zupełnie niedawno dowiedziałam się, że mnóstwo osób dzieli się nie tylko wskazówkami na temat różnych urządzeń, ale również ekscytacją związaną z pierwszym kontaktem i użytkowaniem. W ramach cyklu o narzędziach postanowiłam napisać Ci kilka słów o nożyku obrotowym fiskarsa.
Jestem kompletnie zakręcona na puncie wycinania i zamówienie nożyka, jak tylko go odkryłam, było dla mnie oczywiste - w końcu to wyposażenie pracowni i od tej pory każdy uczestnik warsztatów będzie miał okazję dotknąć, porównać i wybrać to co dla niego najlepsze.
Przede wszystkim to narzędzie do wycinania papieru klasycznego - nie nadaje się do serwetek ani papieru ryżowego.
Jeśli jesteś entuzjastką/-tą techniki decoupage w wydaniu klasycznym, warto zobaczyć jak leży w dłoni i jak go używać. Przydaje się podkładka z twardej gumy.
Pozdrawiam Cię serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com









Nożyk można zamówić tutaj:
Nożyk obrotowy fiskars: https://sklep.kreatywnie.com/nozyk-obrotowy-fiskars-kreatywnie-com

Komentarze

Popularne posty