Konkurs czyli Candy inaczej

W trakcie pakowania i zamieszania przed warsztatami wstawiam małą niespodziankę. Zachęcona konkursami na innych blogach postanowiłam zorganizować konkurs związany z filcowaniem.
Zasady konkursu:
- należy na swojej stronie lub blogu umieścić poniższy zalinkowany banerek



- pod tym postem umieszczamy komentarz zawierący słowa kreatywnie, filcowanie i chociaż jeden rym.

A teraz o nagrodzie. W skład zestawu wchodzi: szczotka do filcowania 9x13 cm, grabki do przytrzymania, pióro z 3 igłami, 2 komplety igieł, szablon ze stokrotką, zestaw wełny południowoamerykańskiej 50 g - 10 kolorów. Łączna wartość to 220 zł.

Konkurs trwa do 30.11.2009 - losowanie nastąpi 01.12.2009.
POWODZENIA!
Kreatywnie.com Poznań

Komentarze

  1. Och!Jak ja chce podązać za kreatywną modą,
    zachwycac się filcowanej bizuterii urodą!
    Kreatywność moją wizytówką,
    pragnę tworzyć misie z filcowaną głowką!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Kreatywnie filcowanie
    to artystyczne wełny kształtowanie.
    Raz z jedwabiem,
    raz z lokami,
    czasem wodą z mydlinami,
    innym razem zaś na sucho.
    (Teraz dobrze nadstaw ucho)
    Jak napiszesz wierszyk zgrabnie
    to nagroda w rączki wpadnie
    znakomita, słowo daję!
    Sama do kolejki staję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety, tety ja też bardzo pragnę wykorzystać kreatywnie ten zestaw!

    Filcowanie! drogie Panie!

    Jeszcze tej dziedziny nie próbowałam a ochotę mam wieeelką.

    Nie mogę obiecać, że dołączę w tej chwili zdjęcie, ponieważ mam problem na łączach z netem ale spróbuję chociaż notatkę z linkiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy tak zimno na dworze
    kreatywnie w domu tworzę.
    No a gdybym tu wygrała
    tobym pewnie filcowała!
    Candy cudne niesłychanie...
    Może mi się coś dostanie?

    Lecę do siebie wklejać banerek
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotka, igły, wełna, grabki -
    może to wpadnie w moje łapki!
    Filcowane kotki i maskotki kuszą
    mą kreatywną robótkowo duszę!

    Idę do siebie reklamować candy (po lewej stronie na blogu).

    OdpowiedzUsuń
  6. o jej ja i rymowanie,
    toż to zadanie trudne niesłychanie!
    choć wiekszą pokusą jest filcowanie,
    to zapisuję sie na kreatywne pracowanie!

    banaerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. drogie baby, drogie panie
    czas na wełny filcowanie
    dajcie szansę zdolnym łapkom
    wyczarujcie swoim dziatkom
    czarodziejskie, kolorowe
    przedmiociki filcowe
    kreatywne bądźcie zimą
    szare dni tak szybko miną

    pozdrawiam ciepło

    ps. banerek za chwilę

    OdpowiedzUsuń
  8. kreatywnie! kreatywnie! filcujemy ekspansywnie.
    bo fantazja jest od tego, by filcować na całego!

    http://zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ehh nie umiem umiescić benerka :( może krótka instrukacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aby miło czas nam płynął
    Zdobądź wodę wraz z mydliną
    Wtedy szybko szczotką szczotkuj
    także kawę wypij słodką
    Przecież słodkie filcowanie
    Jest jak nagród wygrywanie
    Igłą harcuj, nie po palcu
    A do chleba dodaj smalcu
    Och jak miło czas w tym płynie
    Tak jak kotu na kominie
    Kreatywnie igłą, szczotką
    Mąż ci mówi :"Skończ już złotko"
    Misie, ptysie, straszydełka
    Już mnie trochę boli ręka!
    Lecz ja wcale nie przestanę
    Bo ja kocham filcowanie !


    (dodałam link oraz zdjęcie bannera...bo baner z odnośnikiem to nie wiem jak )

    http://www.malowanyimbryczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kreatywne filcowanie
    wyświetliło mi się dziś na ekranie.
    Bardzo bym chciała spróbować,nauczyć
    się filcować, bo to znakomita technika,
    może i dla takiego jak ja laika...

    :) i udało mi się wierszyk stworzyć

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zima idzie, dni króciutkie,
    Na smuteczki me malutkie
    Kreatywnie sobie tworzę.
    Tu notesik, tam karteczka,
    Ale to nie moja beczka,
    Bo dziś pragnę niesłychanie
    Wypróbować FILCOWANIE!

    I ustawiam się w kolejce po te słodkości, bo może mi pozwolą to filcowanie w końcu wypróbować :-).
    Info i banerek już na blogu:
    http://made-by-viva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. //Jak dodac baner na blogspotcie - Pulpit nawigacyjny(www.blogger.com/home) - Zakładka UKŁAD - dodaj gadzet - zdjęcie - wpisujesz tytuł, podajesz podpis, wpisujesz w link "http://www.filcowanie.pl/" (bez cudzysłowia), jako fotkę podajesz w okienku "z internetu" - link który zdobędziesz tak:
    kliknij prawym przyciskiem myszki na banerku i wybierz "kopiuj adres obrazka"/// Przepraszam za niefilcowy komentarz, chciałam pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie umiem rymować ani filcować ale chętnie spróbuję a nóż coś ciekawego zmajstruję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szyję i szydełkuję
    czasami coś wydrutuję.
    Marzy mi się pewne wyzwanie
    jakim jest filcowanie.
    Kreatywnie u mnie życie płynie
    mam nadzięje że ta nagroda mnie nie ominie.
    Liczę że szczęście dopisze
    więc mordka się już zapisze:)

    http://mmmordka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kreatywność - ceniona rzecz
    Gdy ją masz - smutki precz
    Jeśli chcesz być oryginalna
    Skuś się na filcowanie - rzecz niebanalna

    Jako taki wierszyk - poetką w końcu nie jestem.
    Cudowności widzę, a chciałabym spróbować filcować. Zgłaszam sie więc.

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja ustawiam się w kolejce.

    Gdy namiętnie dziś filcuję,
    wełny ciągle mi brakuje.
    Więc zachodzę ciągle w głowę,
    skąd zapasy brać mam nowe.
    Kreatywnie wierszyk tworzę,
    może wygrać mi pomoże,
    gdyż na candy mam dziś chrapkę,
    nową wełnę chcę wziąć w łapkę!

    http://szufladaroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem Mloda
    choc doprawdy ma uroda, potrzebuje
    pewnej zmiany
    i dlatego dla odmiany,zamiast kremu kolejnego
    dobrze liftingujacego
    kreatywnie oswiecona-przeciez jestem Mloda zona-
    przy wieczorze ja filcuje, to co ma twarz potrzebuje.
    maski i maseczki wszelkie...
    male mniejsze oraz wielkie
    bo podpowiem wam w sekrecie, chociaz moze o tym wiecie
    filcowaniei tworzenie...to doprawdy jest spelnienie
    twarze wtedy odzywaja oraz blasku nabieraja
    wiec kochane panny mlode-Pofilcujcie-NA URODE!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kreatywne filcowanie
    niech i moim udziałem się stanie!
    Gdybym zestaw ten wygrała
    do góry ze szczęścia bym skakała.
    Zatem wrzucam banerek gdzie trzeba,
    bo wygrać mi pilnie potrzeba.
    Przepraszam na koniec za kiepskie rymy
    nie umiem pisać tak jak dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapomniałam zalinkować ;)
    http://decomarta.blogspot.com/2009/11/juz-w-domku.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ boskie candy :)

    Od dawna się czaję na takie przydasie
    i nigdy nie mam pieniędzy w kasie
    Ale kreatywnie do sprawy podejdę
    z candy KREATYWNIE nagrodę wydobędę

    :)))

    ustawiam się w kolejce do losowania i biegne podlinkować

    www.ooowocowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pofilcować przyszła pora
    Kreatywnie spędzić czas
    "Bo bez tego jestem chora!"
    Krzyknie pewnie każda z nas :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obce mej naturze kreatywne filcowanie
    podobnie jak i rymowanie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kreatywne filcowanie
    Nagród zdobywanie!
    Ustawiam się w kolejce
    Raduje się moje serce :)

    Pierwszy rym w życiu ;)

    http://coswiecej.blogspot.com/2009/11/rozdaja-sodycze.html

    OdpowiedzUsuń
  27. filcowanie...
    czy to dla mnie?
    Niech no Koleżanka
    zgadnie...
    kreatywnie...
    tak, to o mnie.
    Teraz koleżanka zajrzy
    ... do mnie

    www.dziergalnia.blogspot.com
    pozdrawiam

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Kreatywnych mysli tysiac
    trzeba w koncu przysiasc,
    poprobowac filcowania
    bo to strasznie fajna mania,
    gdy za oknem deszcz
    candy wygrac chcesz,
    Takie cuda do rozdania
    musze je miec! bez gadania!!

    link i notatka na blogu w kolumnie po prawej;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kreatywnie stawia nam tu wyzwania,
    by filcować i rymować ot prosta sprawa ;)
    Warto przy tym wiedzieć, że w Kreatywnie być to super sprawa, a filcować i filcowanie to dopiero zabawa! Polecam, bo cel mi przyświeca by filcowe cudeńka tworzyć :)

    www.malecudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdolna kreatywnie mama,
    Chce spróbować filcowania.
    Pod choinkę chce jej sprawić,
    Zestaw by się mogła filcem bawić
    Sama chętnie też spróbuję,
    Koraliki ufilcuję.
    Zestaw od Was jest wspaniały,
    Chętnie go przygarnę cały.
    W zimie długie są wieczory,
    więc powstaną nowe twory.

    http://karola-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. jostek bardzo kreatywana
    wciąż nowego chce się uczyć,
    filc- przygoda nieco dziwna
    ale warto w nią wyruszyć!!!
    :)
    zapraszam na jostka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaczynamy na śniadanie
    kreatywne filcowanie.
    Do obiadu gdy siadamy
    w wełnie cały dom już mamy.
    Na kolację mój kolego
    filcujemy jak jest z czego.
    Bo filcowy świat i kram
    bardzo się spodobał nam.

    I mi się pewnie bardzo spodoba filcowanie :)

    info zostawiłam na blogu

    OdpowiedzUsuń
  34. Filcowanie , miłe panie
    sztuka nowa byłaby to dla mnie.
    Pragnę poznać jej tajniki
    pragną także kreatywne moje smyki.

    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  35. Kreatywna będę obiecuję,
    nawet grabki wypróbuję.
    Lubię nowe wyzwania
    nauczę się więc filcowania.

    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Tym się chwalę,
    że nie nudzę się wcale.

    Kreatywnie się rozwijam
    i sąsiadki zadziwiam.

    a do filcowania zabieram się
    nawet bez śniadania.

    ja też się zgłaszam :) pozdrawiam!

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Oto moja radosna twórczość :)

    Filcowanie jest ciekawe,
    ach uwielbiam tą zabawę.
    Kreatywnie się rozwijam,
    wszystkich bliskich tym dobijam

    Tworząc w sobie się zamykam,
    po pracowni szybko mykam,
    ignoruje wszystko wkoło,
    ale za to mi wesoło!

    OdpowiedzUsuń
  39. U Doroty i Paulinki
    zawsze są nowinki
    Są papiery i wełenki
    igły oraz foremki
    Już za minutkę już za momencik
    zaczne sie kreatwnie krecic
    i w mig powstana stworaki
    tudziez filcaki

    OdpowiedzUsuń
  40. filcowanie filcowanie
    to zabawa w craftowanie
    jesli jestes kreatywna
    filcuj zwawo i nie pekaj
    bo te raczki masz od tego
    by filcować na całego!!!

    www.crafting-kitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Filcowanie kreatywną jest zabawą
    Precyzyjną i niezwykle żwawą
    Igły, grabki, wełna z merynosa
    Ach, to cieplutkie i miękkie otulenie nosa...
    Zapewnimy Tobie świetne materiały
    Tradycyjnie do nich dostęp mamy stały

    Kurs jest u nas elastyczny
    Każdy produkt fantastyczny
    Wełna będzie się poddawać
    Więc nie musisz się obawiać
    Kapcie, owcę, szal też stworzysz
    I na nowe się otworzysz

    Zapomnisz o stresie i złości
    Poznasz również naszych gości
    Zaprzyjaźnisz się wraz z nimi
    Tak jak my się przyjaźnimy
    Nieśmiałość i lęk odejdzie w nieznane
    Twoje życie znów piękniejsze się stanie

    Oj, bez obaw o pomysły...
    One i tak już jakby przyszły
    Zadomowiły się na dnie Twego serducha
    Zechciej ich więc dobrze wysłuchać
    Aktywnie idź za marzeniami
    My właśnie tu na Ciebie czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ludzie,ludzie co się dzieje!
    kreatywny świat się chwieje.
    Drzy i trzęsie się w posadach
    słychać szepty,głosy,mruki
    coraz szumniej coraz głośniej
    słychać huki!... filcowania czas nauki.

    OdpowiedzUsuń
  43. Filcować wszak każdy może,
    Kreatywnie lub trochę gorzej.
    Każdy po candy dziś zęby szczerzy
    I rymy składa - bo tak należy!
    I ja też z mocno nieśmiałą minką
    Biegnę się dzielić dobrą nowinką!
    Może mi szczęście przypadnie w udziale...?
    Co wyfilcuję - wyjdzie wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  44. Piorę, sprzątam i gotuję,
    koszę trawę i haftuję.
    Igłą, młotkiem i grabiami
    macham tak jak nożycami.
    Ludzie mówią: trochę dziwna,
    a ja jestem k r e a t y w n a !

    Po co tutaj się wpisuję skoro jeszcze nie filcuję,
    bo bym chciała, bardzo chciała,
    by sierotka mnie wylosowała .

    Czego to ludzie( czytaj- maniaczki) nie zrobią, żeby mieć szansę na cukierasy :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Gdy kreatywnie spełnić się chcesz
    Za filcowanie szybko się bierz.
    Weź trochę czesanki, wodę lub igły,
    szybko! By twe pomysły (i zapał) nie stygły.

    Do Kreatywnie.com skieruj swe kroki
    gdy wachlarz pomysłów chcesz znaleźć szeroki.
    Tam na pokazach oraz warsztatach
    poznasz tajniki technik z całego świata!

    OdpowiedzUsuń
  46. Filcowania przyjemności
    Jeszcze nie miałam okazji spróbować
    Być może kreatywne różności
    Pomogą mi tego dokonać

    Ale bym chciała :)

    http://laaraposa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. filcowane przyjemności w kreatywnym świecie naszej wyobraźni...
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziś na blogu "Kreatywnie"
    Czuję podekscytowanie dziwne,
    Bo ogromne ma tu branie
    Kreatywne filcowanie!


    ustawiam się wierszem do kolejeczki :)
    pozdrawiam
    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Tworzę różne cuda wianki
    kreatywne to drucianki
    filcowanie mi się marzy
    po tym candy czy się zdarzy? ;)

    http://impresje-naili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja zaczęłam filcowanki tu dla Jasia , tam dla Hanki.Chociaż igła w palec kłuje ,ten kto chce i tak filcuje.Każdy pomysł kreatywny może wydać się dość dziwny , ale ja się nie przejmuję, kreatywnie wciąż filcuję.Kiedy ktoś , coś ufilcuje to odrazu bakcyluje.
    Kreatywne filcowanie jest dla wszystkich drogie panie.
    Tyle plotę o gałgankach w myśli ciągle filcowanka.
    Człowiek nie czuje jak mu się..... FILCUJE:)

    OdpowiedzUsuń
  51. A czy brak bloga skreśla z udziału w zabawie?

    Wszystkim wokoło opowiadam,
    gdzie po cudne rzeczy wpadam..
    Po czesankę, koraliki,
    w "Kreatywnie" wszystkiego bez liku...
    A że upartą jestem osóbką,
    filcowania nie porzucę tak szybko :)

    tobatka.multiply.com/photos

    OdpowiedzUsuń
  52. Brak bloga oczywiscie nie przekresla szans w losowaniu - wystarczy wrzucic nasz banerek w siec :)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również stanę w kolejce,
    w 'kreatywnie' po słodkości,
    może szczęście mi dopisze
    i filcowania poznam zawiłości...

    www.cranberry-crafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja się ustawiam skromnie,
    a może los uśmiechnie się właśnie do mnie?
    Kreatywne filcowanie super sprawa
    bo to dobra jest zabawa!:)

    O Matko, ale wymodziłam, aż dumna jestem z siebie hi hi :)
    Pozdrawiam Kreatywne Filcowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. 'Kreatywnie' w swej hojności
    wystawiło dziś słodkości.
    Filcowanie jest na czasie
    więc namawiaj w pracy, w klasie
    koleżanki i sąsiadki
    by ruszyły swe pośladki
    i czym prędzej tu przybyły
    słodkie candy wywalczyły.

    http://theworldofmargot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Dear Ukka - the is a poem missing :) You need to write a few words using word creativ and felting, there should be also one rime :)
    Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  57. Och, jaki fajny konkurs,tak się cieszę że zdążyłam:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Niesamowicie kuszące, z daleka pachnące.
    Bardzo zdrowe, candy filcowe.
    Apetyt wzbudza tak wielki, że odpadają przy nim wszystkie inne cukierki.
    Juz od paru dni za mną chodzi, więc zapomnieć sie nie godzi!
    Kratywnie sobie Kasiek marzy, co się wkrótce może zdarzyć...
    Filcowania go ogarnął czar

    OdpowiedzUsuń
  59. !What a sweet Candy!
    I added a link to the sidebar
    Thank for the chance to win!!!

    My poem in russian ) Sorry!

    Шерсти и мылу оду пою,
    Для фильцеванья иглу восхваляю!
    Зимою и летом, я не утаю,
    Только и делаю, что валяю.

    Не дурака - зверей и цветы,
    Шарфы и шапки разного цвета.
    Сколько же в этих вещах теплоты!
    Мне рассказать захотелось об этом.

    OdpowiedzUsuń
  60. Filcowanie, filcowanie...
    Czyżby tak wciągnęło Anię?
    Kreatywna chce być Ania
    I ku tej nagrodzie się składnia!

    :-)

    Anna

    http://fabryka-spokoju.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  61. Kreatywnie to brzmi...
    dziwnie,
    ale moje drogie Panie,
    filcowanie na śniadanie!

    Przez moją poezję przemawia swoboda,
    ale uciesze się jak mops... gdy przypadnie mi nagroda :)

    http://filcudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. chcę się uczyć rzeczy nowych,
    i totalnie odlotowych,
    chcę filcować zacząć szybko,
    kreatywnie, twórczo, gibko.
    Tylko mi zasobów brak
    więc to candy jest mi w smak !

    OdpowiedzUsuń
  63. Kreatywnie spędzić chcę święta,
    Więc potrzebna mi zachęta,
    Filcowania zacząć czas.

    Takie prawie haiku, ha! ; )

    butwhyme.wordpress.com

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  64. Treściwie mówiąc - jest kapitalnie! Zdecydowanie jeden z najlepszych artykułów, które miałem radość przeczytać w ostatnim czasie. Całe info krótkie oraz treściwe, a samej treści rzeczowej nie mam nic do zarzucenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty