2009

Na poznańskich targach rękodzieła spośród wszystkich cudowności zamachał do mnie małymi łapkami ten właśnie ludek:

Źródło zdjęcia: http://www.kamibashi.pl/dolls/stringdolls/index.php#sd1080

Mikołaj się zlitował i ludek astronauta zamieszkał w moim aucie. Umieszczając go na lusterku sięgnęłam do jego opisu i uznałam, że jest bardzo bardzo potrzebny właśnie komuś takiemu jak ja. Komuś, kto potrzebuje czasami motywacji do małych i dużych decyzji.
Taki był właśnie rok 2009 - po części zmusił mnie, po części zainspirował do istotnych i wielkich w moim odbiorze kroków i zmian w Kreatywnie.com. Zapączkowały nowe pomysły, zaowocowała wiedza zbierana skrzętnie przez ostatnie lata. 2010 będzie rokiem realizacji.
Oczekujcie wielu niespodzianek - mam nadzieję drodzy Czytelnicy i Sympatycy rękodzieła wielokrotnie i pozytywnie Was zainspirować!
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
Kreatywnie.com Poznań

Komentarze

  1. Witaj Dorotko.
    Zyczenia Szczęśliwego, dobrego i owocnego
    w coraz to nowe pomysły Roku
    przesyła Teresa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty