Biżuteria na folii termoplastycznej

Folię termoplastyczną odkryłam już jakiś czas temu w mojej wielkiej encyklopedii decoupage. Zobaczyłam i odłożyłam pomysł na przyszłość. Aż podczas warsztatów instruktorskich na nowo mi o niej przypomniano. Od tej pory na stałe gości w naszym terminarzu warsztatów pod różnymi postaciami - biżuterii, lampionów, opakowań. Można ją malować, podklejać folią do złoceń, łączyć z żywicami. Styczeń miał być w pracowni miesiącem rozwijania techniki sospeso, ale ze względów technicznych - nawał zajęć innego typu - przeniesiemy testy na wolne chwile.
Poniżej impresje z ostatnich zajęć.
Kreatywnie.com Poznań







Komentarze

  1. super jest ta folia, gdzie ją można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Np. tutaj http://www.kreatywnie.com/sklep//index.php?cat_id=38&page=0&view=0&sort=default
    lub na miejscu w Kreatywnie.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty