Mozaika

Ten temat już raz pojawił się na naszym warsztacie. Firma, która zaczęła z nami współpracę w ostatniej chwili zmieniła osobę prowadzącą i dla mnie osobiście warsztat okazał się kompletną porażką. Wstyd mi było. Zabrakło doświadczenia, organizacji i co najważniejsze - wiedzy o materiale, na którym się pracuje. Przez przypadek wpuściłam do swojej pracowni kompletnego nowicjusza. Cóż ciągle się uczę i na szczęście wyciągam wnioski. Tym razem postanowiłam wykonać warsztat próbny (korzystniejszy cenowo), po którym uczestnicy będą mieli szansę wypowiedzieć się w ankiecie. Jestem też pewna, że uzyskacie odpowiedzi na temat wszystkiego co ma związek z mozaiką :).
Pani Beata Witkowska - Krause właśnie dołącza do grona prowadzących u nas warsztaty - spotkacie ją 11.08 na dniach otwartych i 24.08 na warsztacie próbnym.
A tu kilka jej prac (zdjęcia są własnością Pani Beaty Witkowskiej - Krause, wszelkie prawa zastrzeżone):






Komentarze

Popularne posty