Hiszpańskie malowanie dekoracyjne

Wtajemniczonym nie trudno będzie rozpoznać hiszpańskie symbole w malowanych przez nas formatkach. Niewtajemniczeni pewnie zastanawiają się skąd taka nazwa warsztatów. Rodzajów malowania dekoracyjnego jest mnóstwo, a tego konkretnego nauczyłam się w pracowni w Santander. Żeby je jakoś wyróżnić nazwałam je zgodnie z pochodzeniem.
Prowadzenie zajęć w tym temacie zawsze sprawia mi mnóstwo satysfakcji. Kolejnych kilka osób ma w końcu "własnego koguta", a ja zostałam zainspirowana do eksperymentów ze spękaniami (jednoskładnikowymi!) - dziękuję Wam za twórczy wieczór.

Pozdrawiam Was serdecznie - Dorota, Kreatywnie.com



Komentarze

  1. To był fantastyczny wieczór Dorotko Kochana, a podziękowania należą się Tobie, tak więc wielkie dzięki za wszystko. Myślę sobie(ja-dumna posiadaczka "osobistego koguta"), że warto spróbować czasami czegoś nowego. Właśnie spróbowałam i nie żałuję. Hiszpańskie malowanie to ogromna frajda. Pozdrawiam. Renata

    OdpowiedzUsuń
  2. A z okazji dzisiejszych imienin życzę niewyczerpanych zasobów twórczej kreatywności, pogody ducha, siły i zdrowia. Jeszcze raz ślę pozdrowienia. Renata

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty