Zatańcz ze mną...

Bardzo lubię oglądać konkursy taneczne. Te emocje, które towarzyszą tancerzom... coś wspaniałego. Nawet kiedyś (jeszcze przed ślubem) zaliczyłam kurs tańca ale chyba lepiej zostanę przy podziwianiu innych :)

Tak więc, kiedy wpadł mi w ręce ten papier nie zastanawiałam się długo - będzie obraz! Łatwo nie było, bo tło papieru nie było jednolite a zależało mi na tym aby rozszerzyć je na resztę obrazu. W ruch poszła pasta strukturalna, trzy kolory farby i różnego rodzaju pędzle. Wyszło chyba całkiem nie najgorzej :)

Teraz często na niego spoglądam i myślę sobie: "Fajnie byłoby choć raz tak zatańczyć".






Ze sklepu Kreatywnie.com wykorzystałam następujące produkty:

- ramka drewniana
- papier klasyczny do decoupage
- pasta strukturalna
- klej do decoupage

lakier wodny matowy


- farby akrylowe Idea



Wszystkie materiały dostępne są w sklepie stacjonarnym Kreatywnie.com, ul. Zeylanda 4/2 12, 60-808 Poznań, tel. 61 833 43 53 . Zapraszam.


Pozdrawiam gorąco :)
Marta

http://decofantazja.blogspot.com



Komentarze

  1. Tło wyszło doskonałe z daleka i z bliska widać grę świateł i postacie w centrum. Bardzo mi się podoba, choć taniec zdecydowanie podziwiam z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, namachałam się tymi pędzlami, ale opłaciło się. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. piękny i romantyczny obraz Ci "wyszedł" :)) baaardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty