37 cm na kredowe eksperymenty

Zauważyliście pewnie, że farby kredowe na zmianę z MyBoshi pochlonęły mnie w ostatnim czasie ustępując miejsca pozostałym technikom. Udało mi się spędzić jedną niedzielę na filcowaniu, ale okazło się, że moje zmagania spotkały się ze zdegustowaną miną klientki :). Wyżyny mojego warsztatu, róże ręcznie farbowane, mieszanka cudnych kolorów ... A klientka chciała tylko zwykły kwiatek z kółka. Masz babo straconą niedzielę.
Tymczasem równolegle przygotowujemy projekty stołeczków warsztatowych. Na zajęciach będzie można wybrać romantyczny, graficzny (black&white) i rustykalny.
Na potrzeby stołków, stołeczków, stolików i krzeseł o zaokraglonym kształcie powstał projekt szablonu - stempla. Osobiscie jestem nim oczarowana. Mam ochotę ozdobić nim poduchy, torby i wszystko dookoła :). Szablon będzie wkrótce dostępny na Zeylanda w dwóch wersjach. Najbliższe warsztaty planujemy na 19.08.2014.
Serdecznie pozdrawiam, Dorota z Kreatywnie.com

Komentarze

Popularne posty