Jestem dziewczyną rockandrollową :)

Nie da się ukryć, że moje zainteresowania muzyczne mają dość mocny wpływ na odbiór rzeczywistości i estetykę. Zdecydowanie bliżej mi do grafik w stylu steam punk, loftu i industrialu niż brokatu. Jednak od czasu do czasu podobnie jak z kolorami lubię zmierzyć się z techniką, która rozwija we mnie inną wrażliwość i wciąga w nieznany świat. Oczywiście wycieczki te bywają trudne, żmudne i związane z kompromisami po obu stronach, ale warto wybić się ze swojej strefy komfortu, żeby poznać coś nowego.
Pracowałam od jakiegoś czasu nad warsztatem w stylu glamour. Bazą były bombki przywiezione przez Beatę Wośkowiak z nowym programem warsztatowym. Postanowiłam przenieść je na grunt trochę bardziej uniwersalny i pozbawić odrobiny koloru :). Poniżej piękne klimatyczne zdjęcia Ani Stachowiak i moje spontaniczne zbliżenie na stół warsztatowy, żeby pokazać wieko :).
Warsztaty planuję na luty: http://www.kreatywnie.com/?t=page&s=1&d=389






Komentarze

Popularne posty