Kurs decoupage online - lekcja 1, pudełko na chusteczki

Prawie rok temu zadzwoniłam do mamy i drżącym głosem wypaliłam:
- zrobię kurs online decoupage z kreatywną paczką!
Moja mama słyszała już milion takich pomysłów i ze stoickim spokojem powiedziała tylko "fajnie". Dobrze, że nie zapytała "jak ty to zrobisz", bo nie wiedziałam, ale miałam chęć się nauczyć i przygotowałam kilka gotowych, odważnych odpowiedzi. Ogarnęła mnie entuzjastyczna gorączka poszukiwania kursów o tym jak się robi kursy.
Uczyłam się od najlepszych. Zagadnienia techniczne, marketingowe, storytelling, youtube, e-booki. Na początku szłam jak burza. Z czasem jednak ogrom wiedzy zaczął mnie przytłaczać. Zamiast robić swoje zaczęłam się porównywać z dorobkiem osób, które są dla mnie przykładem. Widmo gotowego kursu oddalało się, blakło i wydawało się coraz mniej osiągalne.  Myślałam "no nie, tak to nigdy mi się nie uda", "to dla mnie za trudne", "brakuje mi czasu", "nie mam takiego sprzętu". Storytelling rozłożył mnie na łopatki emocjonalnie, a na kursie o tworzeniu biznesu online poległam na technicznych szczegółach.
Zapomniałam o najważniejszym, żeby pozostać w tym wszystkim sobą. A przecież warsztaty to coś, czym żyję.
Pudełko na chusteczki to projekt dla zupełnie początkujących. Przygotowałam go na warsztaty w pracowni w Poznaniu, podczas których uczestnicy pierwszy raz spotykają się z techniką decoupage.
Kiedy jednak sama usiadłam przy stole i zaczęłam robić instrukcję wykonania tego pudełka w postaci filmu opadły mnie wątpliwości i ręka nie raz mi zadrżała. Czy ja jeszcze pamiętam jak to było na początku? Czy potrafię przekazać to co w projekcie najważniejsze, jeśli nie mogę stać obok?
Jednak pamiętałam. To pudełko świetnie porządkuje zagadnienia związane ze spękaniami, klejeniem i lakierowaniem. Myślę, że kilka tematów odkryłam na nowo, patrząc na znane techniki oczami osoby początkującej i kierując się najczęściej zadawanymi pytaniami.
Nagrywając ostatnich 40 filmów instruktażowych na YouTube przekonałam się, że potrafię uczyć na odległość. Dostaję od Was mnóstwo ciepłych słów, które są dla mnie ogromnym wsparciem.
KURS DECOUPAGE ONLINE to warsztaty, które prowadzę niezależnie od tego, gdzie aktualnie znajduje się moja pracownia. Możesz wziąć w nich udział siedząc przy własnym stole. Od tej pory brak już wymówek - "bo w moim mieście nie ma warsztatów", "szkoda, że Poznań tak daleko".
Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz żyć kreatywnie, bo jak mówi Elizabeth Gilbert "Nie potrzebujesz niczyjego pozwolenia, żeby prowadzić twórcze życie."
Pozdrawiam Cię serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com

Szczegóły dotyczące kursu znajdziesz tutaj: https://kreatywnie1.ontrapages.com/



Fot. Romuald Krysiak, www.facebook.com/krysiakphotos

Komentarze

Popularne posty