Ile ważą mikrokulki?

Najczęściej zadawane pytanie po każdej instrukcji z mikrokulkami, to ile potrzeba kulek na ... bombkę, jajko itd. Kulki są zwykle w opakowaniach po 100 g, jednak ja swoje przechowuję w wielkiej misce. Zazwyczaj mam zapas około 1 kg na potrzeby warsztatowe. Zanurzam sobie kulkę w posypce i gotowe.
Było mi dość trudno ocenić ile prac powstanie z jednego 100 gramowego opakowania, aż w końcu postanowiłam to zważyć.
W tym filmie chodzi o serce 11 cm, ale będę robić notatki również do jajka styropianowego i do bombek.
Poruszam też inny ważny temat. Domalowywanie i to jak dobieram kolory. Moja koleżanka po fachu Asket powiedziała kiedyś wprost coś w rodzaju "jak masz brzydki papier lub serwetkę to nie zrobisz ładnego przedmiotu". Podobnie jest z farbami. Jeśli masz jeden kolor i zerowe doświadczenie to będzie ci bardzo trudno dobrać odcień do tła serwetki. Dlatego cierpliwie i powoli zbieraj dużo pięknych odcieni. To ci bardzo ułatwi wybory i będziesz domalowywać z łatwością.
Niedługo spotkanie live - pokażę ci dodatkowo niezbędne narzędzia.
Mam nadzieję, że film będzie przydatny.
Pozdrawiam Cię serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com









Potrzebne będą:

Podkład akrylowy:

Klej do decoupage:

Serwetka:

Farby:

Klej hobby:

Mikrokulki:

Komentarze

Popularne posty