Skrzydła już masz

Jestem chyba w moim ulubionym punkcie zdobywania nowych umiejętności. Uruchomiłam projekt szkoleniowy online. Zdaje się, że jestem pierwszą w Polsce instruktorką, która stworzyła kompletny kurs online dotyczący decoupage. Czy doskonały - na pewno nie, ale z pomocą uczestników będzie coraz lepszy.
Kurs znajdziesz tutaj: https://kreatywnie2.ontrapages.com/
Pierwszego dnia zapisów na platformę dołączyło ponad 100 osób, a przewidziałam w sumie 200 miejsc na cały miesiąc ... Jestem pod ogromnym wrażeniem tych liczb.
To moment, który dodaje skrzydeł, bo tylko ja wiem, ile moich dotychczasowych pomysłów utknęło na etapie marzeń lub planowania :).
Przeszłam wyjątkowo wyboistą drogę walcząc ponad rok ze swoimi słabościami i ucząc się pokory dzień za dniem. Choć pewnie niektórym trudno w to uwierzyć wszystko zrobiłam sama. Nie dysponuję niestety zespołem z doskonałym kamerzystą, grafikiem, copy writerem, asystentką i obsługą sklepu. Na co dzień wspiera mnie mój nieoceniony i najukochańszy partner życiowy. Tylko on wie, jak z głębokiej niewiedzy, lęku i niechęci popchnąć mnie w kierunku działania :).
Piękne zdjęcia zawdzięczam Romkowi Krysiakowi:
https://www.facebook.com/KrysiakPhotos/
https://romekkrysiak.wixsite.com/rbkproject

Majówkę zakończyłam więc z przytupem - pokazałam światu to, nad czym pracowałam od ponad roku: 28 filmów, 4 e-booki, listy materiałów i narzędzi. 4 kompletne kursy decoupage krok po kroku.
Czuję ogromną ulgę, że doprowadziłam to do końca i po niewielkiej przerwie ruszam dalej.

Czas na chwilę oddechu i twórczą wolność. Zaczynam od obrazu mixmediowego powertex.
Wiele osób pyta mnie o powertex transparentny - mam nadzieję, że poniższy projekt zainspiruje Cię do jego wykorzystania.
Pozdrawiam Cię serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com


Komentarze

  1. Rewelacyjna praca!!! Cudna kolorystyka!!!
    Świetny kursik! Dziękuję!
    Pytanie mam odnośnie papieru, który Pani przykleja na tekturę falistą. Co to za papier?
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To paperdecoration naturel - produkt powertexu, https://sklep.kreatywnie.com/pl/p/Paperdecoration-naturel-50-g/1256
      Trudno to do czegoś porównać :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty