Drobiazgi pod kontrolą - filcowa torebka

Od jakiegoś czasu noszę wielką kolorową torbę. Ile się w niej mieści! Poza najpotrzebniejszymi rzeczami również podstawowe zakupy, rachunki, butelka wody i wiele innych drobiazgów. Niestety właśnie drobiazgi jak klucze, telefon i długopisy latają sobie swobodnie przemieszczając się z miejsca na miejsce i nigdy ich nie ma, kiedy są potrzebne. Potrzeba matką wynalazku - zrobiłam sobie torebkę, w którą schowam właśnie najpotrzebniejsze poręczne przedmioty. Prototyp zainspirował mnie na tyle, że powstał również materiał do naszego magazynu. Opis wykonania torebki wkrótce pojawi się na naszej stronie www.magazyn.kreatywnie.com.


Powyższy post powstał kilka dni temu, kiedy przebywając zagranicą odcięta od informacji beztrosko sobie filcowałam i przygotowywałam kolejne wydania magazynu. Wiadomości z Polski przeczytałam jak informacje o wieżach World Trade Center - z niedowierzaniem i w szoku.
Dziś po przekroczeniu granicy dopiero dotarł do mnie ogrom smutku. Zagraniczne media powtarzają bez emocji te same informacje, dopiero tu poczułam co naprawdę się wydarzyło.

Kreatywnie.com Poznań





Komentarze

  1. Piękna torebeczka! Moje ukochane kolory, i do tego ten zakrętasek zamykający!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty