Ceramika

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach z ceramiki. Na gorąco kilka wrażeń. Przede wszystkim prowadząca zajęcia jest prawdziwą pasjonatką tej techniki i widać jej ogromne zaangażowanie w przekazywaną wiedzę. Kilka informacji o niej znajdziecie na stronie http://www.pracowniaceramiczna.strefa.pl/
Pracowałyśmy na glinie szamotowej, każdy z uczestników otrzymał prawdziwą górę do przerobienia. Podczas zajęć omówiona została konkretna technika wykonywania naczyń, jednak każdy mógł zdecydować się na zupełnie dowolny przedmiot. Muszę przyznać, że 2 godziny w zupełności wystarczyły na wykonanie dwóch dużych prac, na więcej nie starczyłoby mi siły. Glina to genialny materiał - można zupełnie zanurzyć się w twórczej pasji wyciskania, ugniatania, wałkowania i umazać się po uszy :).
Teraz prace będą schły około 2 tygodni, a później Pani Kasia je dla nas wypali. Efektem będą surowe biskwity, które można ozdobić akrylami, decoupage, czy pozostawić w wyjściowej formie.
Kreatywnie.com Poznań





Komentarze

  1. Ciekawa jestem, czy po tych zajęciach glina wciągnie cię na dobre. Ja ją pokochałam kilka lat temu i na razie nie mogę przestać... No i koniecznie poszkliw to, co zrobiłaś, dopiero wtedy uzyskasz pełny efekt swojej pracy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty