Mikrokulki

Pogoda mnie usprawiedliwia - poczułam prawdziwie grudniowy klimat. Zazwyczaj trudno mi było zmobilizować się do projektów zimowych a tu proszę - samo wyszło :).
Obchodzę z daleka brokaty i błyszczące pyłki, z podobną rezerwą traktowałam mikrokulki. Podziwiam lśniące i mieniące prace moich koleżanek, wzdychając nad tym, że sama nie mam na tyle odwagi czy pomysłowości. Podczas pobytu w Łodzi wpadło mi w oko styropianowe jajko ozdobione mikrokulkami i postanowiłam też spróbować. Dzięki uprzejmości Kasi dowiedziałam się, gdzie się zaopatrzyć w to cudo i od jakiegoś czasu kulki czekały cierpliwie na regale. Wybrałam ponownie serduszko z masy papierowej, ozdobiłam serwetką w zimowy widoczek i ... oszroniłam. Na zdjęciu nie widać tego do końca, ale każda kulka dodatkowo mieni się i powiększa wzór. Bardzo fajna zabawa :).
Kreatywnie.com Poznań



Komentarze

Popularne posty