Moja żona eksperymentuje ...

Doczekałam się pierwszego, samodzielnego polskiego zdania złożonego przez mojego obcojęzycznego męża :). Jego trafność i poprawność wprawiły mnie w zdumienie, bo zupełnie się go nie spodziewałam.
Zdanie pojawiło się kiedy dorwałam się do białego kawałka jedwabiu i 16 mikronowej wełny. Tydzień przeznaczony na remont przeleciał między palcami, więc postanowiłam wykorzystać chociaż jedno przedpołudnie na eksperyment z filcową strukturą. Robiąc szalo-kołnierz myślałam o ... gnieździe os :). Mimo, że bardzo pracochłonny, eksperyment uznałam za udany i inspirujący. Będzie jeszcze farbowany. Współczynnik kurczenia na pewno ponad 2!
Kreatywnie.com Poznań



Komentarze

  1. Pięknie, mam pytanie, czy te kuleczki to puste kokony jedwabników ? Fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, nie to tylko filc - do srodka wkladalam folie zywnosciowa, ktora pozniej musialam wydlubac :)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jest :) skusilam sie, zbieram biale filcaki :).
    D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty