Guma

Nie sądziłam, że jakiś preparat jeszcze bardzo mnie zaskoczy. Tymczasem podczas warsztatów instruktorskich zetknęłam się z nową pastą "efekt gumy", którą wykorzystałam w kontekście decoupage graffiti, a później w industrialnym. Po wyschnięciu pasta jest głęboko matowa, jedwabista w dotyku i po prostu ... gumowa :). Nałożona przez szablon świetnie imituje odciśniętą podeszwę buta czy ślad opony. Widziałam też jej rewelacyjne wykorzystanie podkreślające cienie na budynkach, które były motywem przewodnim w kompozycji. Aż chce się jej dotykać :)
Wszystkich, którzy poczuli się nią zaciekawieni zapraszam TUTAJ, a poniżej przykład zastosowania na fragmencie obrazu. Przez jakość zdjęcia niestety nie do końca widać jej strukturalność.
Pozdrawiam serdecznie, Dorota Kreatywnie.com





Komentarze

Popularne posty