Uwaga na życzenia

Jakiś czas temu w kontekście zbliżającej się czterdziestki nieśmiało zamarzyłam o kilku samotnych nocach w celi i diecie, która oczyści organizm i postawi mnie na nogi. Nie miałam pojęcia, że już całkiem niedługo jadąc na święta wielkanocne zamiast objadać się mazurkami wyląduję z dzieckiem w szpitalu, a wktórce na oddziale zakaźnym w "celi" z kroplówką i rotawirusem. Organizm uważam za bardziej niż oczyszczony i od tej pory mam tylko jedno skromne życzenie na wszystkie nadchodzące urodziny "zdrowia dla całej rodziny i dla siebie, żebym mogła wszystkimi się zaopiekować".
Tym właśnie życzeniem powitam wiosnę, która pozytywnie mnie zaskoczyła po powrocie do Poznania.
Tegoroczny sezon ogrodniczy zacznie się ze znacznym opóźnieniem, a dodatkowy czas można spożytkować na przygotowanie niepowtarzalnych akcesoriów. Poniższa inspiracja to praca wykonana na zeszłorocznym plenerze.
Pozdrawiam serdecznie już z Poznania, Dorota Kreatywnie.com


Komentarze

  1. To ja wysyłam duuużo zdrowotnych pozytywnych fluidów :) a konewka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konewka cudna, bardzo mi się pogoda.
    Zdrowia już od kilku lat życzę wszystkim, bo na prawdę ważne.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty