Kolorowy pasek do letnich sukienek...

Bardzo dawno nie robiłam pasków,a jest to element garderoby baaaardzo przydatny,zwłaszcza latem.
Postanowiłam popełnić chociaż jeden....kolorowy(oczywiście pomarańczowy),energetyczny i pasujący do letnich sukienek i nie tylko.Inspiracja były dla mnie warsztaty z Dagmar Binder,zorganizowane przez kreatywnie.com ,w których brałam udział i które,jak wszystkie plenery organizowane przez Dorotę,były baaaardzo udane i baaaaardzo sympatyczne....:)

A pas wygląda tak...:)











Do zrobienia paska wykorzystałam materiały ze sklepu http://www.kreatywnie.com/sklep/:


wełna australijska 18,5 mic w kolorze pomarańczowym




wełna australijska 18,5 mic multikolor



oraz filc igłowany ,również pomarańczowy




Wszystkie materiały można kupić  w stacjonarnej pracowni w Poznaniu:
Kreatywnie.com, ul. św. Czesława 12, 61-575 Poznań, tel. 61 833 43 53, www.kreatywnie.com
Polecam :)

Pozdrawiam cieplutko

Komentarze

Popularne posty