Akademia Stamperii - spotkanie instruktorów decoupage i nie tylko

Nie wierzyłam, że mi się to uda, ale mogłam wziąć udział w Akademii Stamperii. Spotkania instruktorów to dla mnie zawsze duże emocje. Można się zainspirować, poplotkować, poznać konkurencję :). Do tego program, który zawsze jest zagadką - bo co innego widać na zdjęciach, a zupełnie inaczej wygląda rzeczywistość.
Tym razem zdecydowałam się na trzy projekty i ciągle zastanawiam się jak je ciekawie wykorzystać. Ponieżej zdjęcia moich prac z warsztatów, powstały dzięki projektom Monici Paruta i Donatelli Russo - świetnych instruktorek ze Stamperii.
Świeca została wykonana na pokazie przez Monicę Paruta.
Prace prezentowane poniżej będę omawiać na dniu wymiany 12.10 - zapraszam, żeby je zobaczyć z bliska.
Pozdrawiam Was serdecznie, Dorota z Kreatywnie.com

Romantyczne zimowe pudełko, obraz w trakcie powstawania i gotowy, świeca i dachówka z nowym efektem drewna.






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty