Wielka siostra

Piwnica Pani Basi kryje prawdziwe skarby. Jednym z nich jest manekin krawiecki, na którym uczyła się szyć jej mama. Ma więc za sobą bogatą historię i długo służył zgodnie z przeznaczeniem. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia tuż po jego otrzymaniu - stał w kątku opuszczony i zakurzony czekając na jakiś pomysł. Wyjściowo był pokryty szarym płótnem, które z czasem stało się bardzo szare mimo kąpieli w wannie :).
Pomysł był ważny. Nie chciałam powielać schematu manekinów, które mi się podobają. I wtedy przypomniał mi się mały manekin, który jakiś czas temu okleiłam guzikami z papieru. Tak właśnie powstała duża siostra. Motyw wymagał powiększenia, małymi guzikami oklejałybyśmy go do następnego roku. Jak w większości projektów jest to dzieło wspólne - moje, Pani Basi i Natalii. Na zdjęciach widać proces powstawania, a efekt końcowy będzie można podziwiać w naszej pracowni w Poznaniu lub podczas targów w grudniu (4-6.12.2009).
Kreatywnie.com Poznań











Komentarze

Popularne posty