Country painting

Udało się drugi raz w historii pracowni zorganizować warsztaty w tematyce country painting. Uczestniczki były tak podekscytowane, że nie dały mi dojść do słowa i opowiedzieć czegokolwiek o tradycji malowania dekoracyjnego :). W związku z tym prawie od razu przeszłyśmy do pracy. Malowanie w tym stylu - choć przesłodkie - do dziecinnych nie należy. Już samo kolorowanie okazało się zadaniem wymagającym precyzji i cierpliwości, a efekty specjalne zajęły nam sporo czasu. Na koniec z inicjatywy uczestniczek Panie wymieniały się formatkami, co okazało się bardzo fajnym pomysłem. Poniżej kilka impresji z zajęć - mam nadzieję, że w niedługiej przyszłości uda mi się zebrać kolejną grupę, bo dla mnie malowanie dekoracyjne to sposób na wyciszenie i doskonalenie precyzji.
Kreatywnie.com Poznań









Komentarze

Popularne posty