Równo rok!

Zaczynając pisać bloga rok temu nie przypuszczałam, że tak mnie to wciągnie. Krótko po tym powstał nasz Magazyn Hobbystyczny i okazało się, że pisanie mobilizuje do systematyczności i porządkuje chaos pomysłów, które krążą po mojej głowie. Terminy zobowiązują, nauczyłam się małej wewnętrznej dyscypliny.
Pamiętacie jeszcze ten post: http://kreatywniecom.blogspot.com/2010/01/2009.html?
Okazało się, że mały kosmoludek czyni cuda :). Właśnie odznaczam ostatnie punkty planu do realizacji jako zakończone. Jeszcze niedawno bałam się napisać o kupnie domu, żeby nie zapeszyć, tymczasem wszystko co zrobię od dzisiaj to już "górka" :). Dom wybrany i jest już nasz, koncepcja na jego remont zatwierdzona. To bardzo pocieszające, choć nie zawsze jest do przodu.
Podsumowując i nawiązując do "domu" przedstawiam Wam nowy warsztat zimowy - "Dom na skarpie". Zainspirowany pomysłami z katalogu włoskiego producenta. Okazało się, że koleżanka z południa wpadła na ten sam pomysł prawie jednocześnie :), na szczęście jej prace jednak trochę się różnią od moich. Instrukcja wykonania domku pojawi się również w naszym Magazynie.
Zapisy na warsztat już są uruchomione na stronie www.kreatywnie.com. Zajęcia będą prowadzone całą zimę.
Kreatywnie.com Poznań

Komentarze

Popularne posty